На уроках учні можуть не тільки створювати
меми, а й аналізувати за ними твори чи розповідати біографію письменника. До
речі, для цього можна використати також звичайні фотографії або ж роботи
відомих художників чи ілюстраторів. Супроводжуючи таку картинку питанням,
ми даємо учневі можливість проявити всю базу знань, які він має. А якщо
врахувати той факт, що творці мемів допускають помилки, то можна повторити й
орфографічні та пунктуаційні норми.
Сьогодні доволі популярними стають меми. Це можуть бути зображення, відеоролики, що містять влучне, часом іронічне висловлювання, яке передає ставлення людини до певної ситуації. Аналізуючи твір, можна використати меми. Учні підбирають зображення та доречний вираз, коментар, акцентуючи увагу на тому, що їх зачепило, на проблемній ситуації тощо. Зображення може бути популярним (використовуються мемогенератори) або просто пов`язане зі змістом твору. Створюючи меми за літературними творами, учень демонструє і власну фантазію, і вміння проаналізувати ситуацію та вчинки героя, і вміння влучно та коротко сформулювати власну думку. Представлені меми стосуються повісті Юрія Винничука "Місце для дракона"
Коментарі
Дописати коментар