Вивчаючи літературу, ми знайомимося з фігурними віршами, каліграмами як українських, так і зарубіжних поетів. Саме малюнок, який створює поезія, часто дозволяє краще сприйняти глибину змісту. Це саме той випадок, коли зміст і форма доповнюють одне одного . Чому б тоді не використати це під час уроків?! Для того, щоб зрозуміти образність поезії або ж розкрити світ асоціацій, який викликав той чи інший вірш, я пропоную учням створити власні каліграми.
Сьогодні доволі популярними стають меми. Це можуть бути зображення, відеоролики, що містять влучне, часом іронічне висловлювання, яке передає ставлення людини до певної ситуації. Аналізуючи твір, можна використати меми. Учні підбирають зображення та доречний вираз, коментар, акцентуючи увагу на тому, що їх зачепило, на проблемній ситуації тощо. Зображення може бути популярним (використовуються мемогенератори) або просто пов`язане зі змістом твору. Створюючи меми за літературними творами, учень демонструє і власну фантазію, і вміння проаналізувати ситуацію та вчинки героя, і вміння влучно та коротко сформулювати власну думку. Представлені меми стосуються повісті Юрія Винничука "Місце для дракона"
Коментарі
Дописати коментар